30 Ocak 2016 Cumartesi

Bulaşıkları yıkadım attım















ksb


Bulaşıkları yıkadım attım
Netleri hayata bıraktım
Kekeme yüreklerin harflerini sildim attım
Geveze cümleleri hayata bıraktım
Buçukları yarımları gibileri yaktım attım
Sıfırları bir olanları hayata bıraktım
Çalmayan açılmayan kalpleri kapadım attım
Bir nefes için yaşayanları hayata bıraktım
...
Kalabalığım yalnızlaştı
Sıfırın yanına yakıştı
Bir e doğru yola çıkıldı
Yorulanlar beklenmedi
Durmadan devam edildi
Hiç e ulaşıldı
Hayat anlaşıldı
Kapısı kapandı
Kendin kadar yaşandı
...
Her nefes alanı insan zannedince
İnsan olasın gelmiyor
Yalnızlığa nefesleniyor
Her yüzüne güleni seviyor zannedince
Arkan sağlam kalmıyor
İnsan olasın gelmiyor
Yalnızlığa gözler gülüyor
Her yanında olanı duruyor zannedince
İlk rüzgarla uçuyor
İnsan olasın gelmiyor
Yalnızlığa konuluyor
...
Kalabalığım sadeleşti
Ihlamur kokusuna yakıştı
Bir e doğru uzandı
Yarı yolda kalanlar bırakıldı
Heyecanla adımlandı
Hiç e dokunuldu
Hayat anlaşıldı
Kepenkleri indirildi
Kendin kadar yaşandı
...
Hayatlarca yürüyorum
Tek yaptığım sağlıklı eylem
İnsanlardan yürüyorum
Yalnızlığıma yaklaşıyorum
Martılar kahkaha atıyor
Dalgalar keyfinden köpürüyor
Güneş saçlarını okşuyor
İskele önüne uzanıyor
Hayat bitiyor
Kendin başlıyor
Yürüyün
...


30.01.2016

Hiç yorum yok: