23 Ocak 2016 Cumartesi

Bir harf uğruna






















Bir harf uğruna
Saman kağıtlarımı yaktım
Bir kelime uğruna
Hayatımı geride bıraktım
Bir cümle uğruna
Yüreğimi yüreğinde terk i nefesledim
Sus kus sözcüklerimde
Sifonu dibine çektim
Hayattan istifra ettim
Yüreğimden vazgeçtim
Bilinmeyeni bildim
Bilinmedim
Dokunulmayana dokundum
Dokunulmadım
Duyulmayanı duydum
Duyulmadım
Nefeslenmeyeni nefesledim
Nefeslenmedim
Herkes içtiğimi zannediyor
Aslında döküyorum
Herkes güldüğümü zannediyor
Aslında gidiyorum
Bir masanın etrafında
Dünyayı durduruyorum
Bir sigara yakıyorum
Rakıyla söndürüyorum
Bir sigara yakıyorum
Suskunluğumla söndürüyorum
Herkes içiyorum zannediyor
Aslında siliyorum
Bir harf uğruna
Alfabeden vazgeçtim
Taşlardan silinmiş
Unutulmuş lisan oldum
Bir taşa oturdum
Dalgaları ayağımda sektirdim
Ufuğa bakışlarımı terkettim
Yüreğimi martılara peşkeş çektim
Hiçliğimi solukladım
Yalnızlığımı parlattım
Uzaktan göz alıyorum
Yakından görünmüyorum
Satırlarımla yürek alıyorum
Yakından duyulmuyorum
Gidilmeyecek nefeslere gittim
Dokunulmayacak acılara dokundum
Alamadım verdim
Güle oynaya yenildim
Rakıyla kutladım
Sigarayla dağladım
Dumanını anlamayanlara üfledim
Üf oldum sırra hiç bastım
Güzel oldum yalnızladım
Kendim kadar yürüdüm
Yalnızlığıma vardım
Kendim kadar konuştum
Anlamıma vardım
Aslında ben hep vardım
Kendinizle karşılaştığınızda
Hiç de karşılaşmak üzere
Afiyet olsun

23.01.2016

Hiç yorum yok: