7 Ocak 2016 Perşembe

Bu kadarım


 ksb

Bu kadarım
Eksiğim fazlam yok
Azalmaya uğraşsam eksilemiyorum
Çoğalmaya uğraşsam fazlalaşamıyorum
Göründüğüm kadarım
Gizlim saklım yok
İçim iç dışım dış
Fluluğum karanlığım yok
Güneşte göründüğüm kadarım
Karanlıkta görünmediğim kadarım
Ne bolum ne de darım
Ne uzunum ne de kısayım
Ne ıslağım ne de kuruyum
Kendim kadarım
Kendim kadar yer kaplarım
Koca hayatın içinde
Karanlıkta gölgesiyle dolaşan
Islığını cebinde saklayan
Gülen gözlerini sakınmayan
Adımlarına acımayan
Düzene uyamayan
Kimine iyi kimine yok
Kimine akıllı kimine gereksiz
Kimine önemli kimine sıradan
Kendime kendim
Herkese insan
Sarı gözlü bir nefes alanım
Koşmasına koşarım
Susmasına susarım
Dokunmasına dokunurum
Gülmesine gülerim
Ağlamasına ağlarım
Kimine eksiğim kimine fazla
Kimine asalağım kimine asal
Kimine imdat kolu kimine sepet
Kendime kendim
Herkese insan kadarım
Saatlerce yürürüm
Saatlerce düşünürüm
Saatlerce yazarım
Saatim yok
Günlerce dinlerim
Günlerce anlarım
Günlerce sarılırım
Günüm yok
Birseksendört geldim
Birseksendört uzanacağım
Dün ile yarınla sevişmeyi sevmem
An ile aşk yaşamayı severim
Bazen haddimi aşarım
Yapamayacaklarımı yapmaya kalkarım
Yüreküstü çakılırım
Ama her zaman ayaklanırım
Sokakların kendi adımlarını yakalarım
İllaki deniz kıyısına ulaşırım
Martılarla selamlaşırım
Birayla rakıyla katlanma sayımı tavanlarım
Eninde kendimde kendim kadarım
Kimine serdarım kimine kotoyum
İkisinide toplasan kendim kadarım
Kalabalıkların ortasında görünsemde
Hiçliği de severim yalnızlığı da
Tek başıma gittiğim yerlerde
Kimsem yok zannedip acırlar
Kalabalığımla gittiğim yerlerde
Şanslı zannedip kıskanırlar
O bizimki de
Yanındaki beyaz cübbeliyi tanımıyorum
Derler
En kötü tanıyanı tanırdım
Artık kimseyi tanımıyorum
Gerek de görmüyorum
Öylesine yaşamayı öğrendim
İllaki bir gün içeriz
Katsayımıza rekorlar kırdırırız
Selam olsun Tanju Baba
Yine de yaşarım
Gideceğim zaman
Bir kaç satır bırakır giderim
Eninde kendinde bir hayat
Inga ile başlar
Kazma kürekle biter
Arasında geçen zaman sen olur
Hadi bakalım
An dan mutluluk yapalım
Hayat bir beş taş
Önce kendini eline almalısın
Ki
Hayatı toplayabil
Ortada hayat var
İçinden geç


07.01.2016

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ortada hayat var
İçinden geç

koto serdar bulgu dedi ki...

içinden geçip asya mıza güzellikler bırakalım ki hayatın mutluluğu yüreğine olsun, yüreği gülsün sevgili dostum...