4 Ocak 2016 Pazartesi

Hep son diyorum


















ksb

Hep son diyorum
Yüreğim bitmiyor
Bir hayat güzeli geliyor
Öldüğü yerden kaldırıyor
Yaşadığını sonuna beter hissettiriyor
Sözümden dönüyorum
Bilmediğim nefese beter açıyorum
Biliyorum
Sadece iki nefes olmayı beceremiyorum
Ama sadece onu istiyorum
Ne güneş ne deniz
Ne insan ne hayat
Sadece ona dokunmak
Onu duymak
Onu koklamak
Onu görmek
Onu bilmek
Sadece onun için yaşamak istiyorum
Kendim pusuya yatıyor
Sesini çıkarmıyor
Aşk ın en ortasında
Kimsesizce duruyor
Biliyor
En uzakları seçiyorum
Biliyor
Ne yaparsam yapayım
Onun gibi olamayacağım
Susuyor izliyor
Kendimden vaz geçmeme
İzin veriyor
Bense aşık
Rüyalardan beter yaşıyorum
Delilerden beter nefesliyorum
Onun kadar olacağıma
Yüreğimden beter inanıyorum
Girmeyeceği kapılardan uçuyorum
Konmayacağım anlamlara yağıyorum
Her an kendimden geçip
O olacağıma koşuyorum
Yüreküstü çakılıyorum
Kendim hala sessiz
Böyle olacağını biliyordum
Demiyor susuyor
Bütün mutluluklarıma acılarıma
İzin veriyor izliyor
Hep uzaktan gelenlere
Aşık oldum dost oldum
Aslında ben uzaktım
Bu hayata upuzak
Hep uzaktan gelenleri
Dinledim anlattım
Aslında ben uzaktım
Bu hayata beteruzak
Kendim hep sustu
Eninde kendimde
Ona kalacağımı biliyordu
Hiç önümde durmadı
Yüreğimin anlamında koşmama
Nefesini çıkarmadı
Bugün yine son diyorum
Bu defa daha da inanarak diyorum
Kendim yine susuyor
Desteklemiyor bir satır konuşmuyor
Ben konuşuyorum
Olsun be kendim
İyi ki susmuşsun
İyi ki yüreğime izin vermişsin
Aşk olmadan
Nefesin anlamı bilinmez
Aşk olmadan
Hayat a kalınmaz
Biliyorum
Eninde kendimde
Sana kalacağım
Hatta bu defa
Kaldığıma yemin edebilirim
Kendim susuyor
Yüreğimi hala kocaman zannediyor
Bilmiyor ki
Her yüreğin bir kullanım tarihi var
İlk ya da son farketmiyor
Yüreğe de en güzel nokta konuyor
Pis pis sırıtma
Sessiz sessiz durma
İçin için alaylama
Mutlu ol
Sana kaldım


04.01.2016

Hiç yorum yok: