9 Ocak 2016 Cumartesi

Dünyanın sonu geçti















ksb

Dünyanın sonu geçti
Kıyamet tavan arasında
İnsanlar kayıp havasında
Hiç bir canlının önemi yok
Bitmeyen hırsların koşusu çok
Bin dolarım üçbin lira oldu diye sevinenlere
Milyar doları olanlar gülüyor
Bin like aldım diye sevinenlere
Dalga yerine çocuk vuran kıyılar ağlıyor
Hayat bir oyunsa
Çok ama daha çok adaletsiz oynanıyor
Görünmeyenler kazanıyor
Görünenler kazandıklarını zannediyor
Hiç bir şey kazanmayanlar alkışlıyor
Götlerinin kıllarından koşuyor
Dünya bitmiş insanlık göç etmiş
Akıl bitmiş diyanet sapıtmış
Gözler kör olmuş
Yürekler sağırlaşmış
Bir şey düşündüğünü zannedenler
Otomatik paylaşımların karanlığında
Birbirine düşmüş
Bunu paylaşmayan
Siktirsin gitsin sayfamdan olmuş
Bir tuşa bastın diye
İnsan mı oldun
İnsanlar ölüyor
Kedi köpek paylaşıyorsun
İsteyen istediği canlıyı sever
Yeter ki sevme yetisini kaybetmesin
İsteyen istediği düşünceyi sever
Yeter ki insanlığını kaybetmesin
Babalar düşmüş kızlarının peşine
Hayatın canlının hakkını veremeyenler
Cennetin peşine
Sırat köprüsünden geçeceğine inananlar
Geçerken verecekleri rüşvetin peşine
Ne burası kaldı ne de orası
Ne yaşayacağım yer bıraktık
Ne de ölünce gidecek yer
Ne için
Bütün bunlar ne için
İkiyüz metrekare ev
İkiyüz yapan araba
Kalmayan dünyanın başkanlığı
Kalmayan insanlığın krallığı
Komünizm faşizm budizm
Ne için
Bir şekilde insan olmuşuz
Neye inanırsan inan
İnanmazsan inanma
Hepsi iyi insan ol demiş
Hepsi birbirine düşüp
En iyi benim peşine düşmüş
Bu kadar mı zor
Sadece insanım demek
Bu kadar mı zor
Karşındakini görmek
Bu kadar mı zor
Ben de siktir olup gitmek istiyorum
Ama gidecek yer bırakmadık ki
Ne insanlık kaldı ne de aşk
Ne gözyaşı kaldı ne de yürek
Ben ne mi yapıyorum
Oturduğum yerden yazıyorum
Görüyorum ağlıyorum
Kızıyorum delleniyorum
İnsanlığın bu haline inanamıyorum
Ne paylaşana ne de paylaşmayana kızmıyorum
Sadece kendi insanlığımı korumaya çalışıyorum
İnsanlar ölürken aşk acısı yaşayabiliyorum
Kendime kızasım geliyor kızamıyorum
En azından duyguların yaşıyor diyorum
Ben lider karakterli değilim
Lidere de inanmam
İnsana inanırdım
Herkesin kendi insanlığına
Kendi kendine ulaşmasına inanırdım
Doğru zaten biliniyor
Acı zaten biliniyor
Ama benim doğrum senin doğrunu
Benim acım senin acını döver olmuşuz
Benim sadece kendimi insan yapma gücüm var
Hala yapabilmiş değilim ama uğraşıyorum
Benim herkesi insan yapma gücüm yok
Ben iyi bir şey yaparsam
İnsanlar kendileri görsün seçsin kadarım
Sizin herkesi iyi yapma gücünüz varsa yapın
Yoksa sadece kendinizi yapın
Dokunun
Belki bulaşıcı olur
Hastalık gibi yayılır
Ama insanlar sadece kendi insanını görüyor
Sadece kendi gibi düşünenleri görüyor
Diğerlerini yok edip
Kendi gibileriyle yaşamak istiyor
Hangi düşünce hangi ırk olursa olsun
Diğeri dediğine dokunmazsan
Kendini de kaybedip
Dünyanın ağzına sıçıp
Ohhh kendi bokumda yaşıyorum olursun
Ben sadece kendim kadarım
Dünyayı kurtaracak gücüm yok
Acıyı mutluluğu aşkı sevgiyi
İnsanı kediyi köpeği ağacı
Göz yaşını kahkahayı
Doğumu ölümü
Hissedecek yüreğim var
O kadar


09.01.2016

Hiç yorum yok: