14 Ocak 2016 Perşembe

Gidiyorum






















Gidiyorum
Yüreğim ayak izlerimde
Yana yakıla dumana rüzgara
Sensizliğe basa basa
Gidiyorum
Yüreğim çamura bata kala
Azala bite uzağa tutuna tutuna
Sensizliğe uzana uzana
Gidiyorum
Sana kalamıyorum
Bana kalamıyorum
Yüreğimde aşkla
Sensizliğe kanatlarım yapışık
Uçuyorum hiç e konuyorum
Gidiyorum
...
Olmayacağını biliyorduk
Uzaklardan geldik
Ben hayatı bitirdim
Sen de genç kız özlemi var
Ve daha bir çok olumsuz
Birbirine uygunsuz
Satırlar bir anlam ifade etmiyor
Aşk yüreğe sarıldı mı
Hiç bir satır hiç bir hayat
Yerinde duramıyor
Biteceğini bilsen de
Yıkılacağını bilsen de
Yüreğinle koşuyorsun
...
Aşk bitmese de
Biz bittik
Sen sen kalamadın
Ben ben kalamadım
Bir gülüşe bir dokunuşa
Hayatımıza kaldık
Taammüden yaşadık
Ben sana benzerim
Sen bana benzersin
Hayallerinde uzandık
İyi ki yüreklerimizi dinledik
İmkansızı hayatımıza mıhladık
...
Gidiyorum
Gülen gözlerimi sana bırakıyorum
Artık içip çoşup mesajlar atmayacağım
Sakın aramalarda içip yanıp aramayacağım
İçip flulaşıp aramalarıma mesajlarıma
Çok kızsam da çok özleyeceğim
Özleye özleye aşk a aşkla
Gidiyorum
Hayat çizginli ellerimi sana bırakıyorum
Artık içip koşup iskelede olmayacağım
On dakika da bir yirmi dakika da bir
Yarım saatte bir gelen motorun
İnsanları arasında aşk ı görmeyeceğim
Sensizliği içime yüreğime çeke nefese
Gidiyorum
...
Aşk
Sensiz olmuyor
Seninle olmuyor
Satırlarımı göme göme
Nefes almayı adete bıraka bıraka
Gidiyorum
Sana hiç bir temennim yok
Hayat zaten sen
Yaşa uzay güzelim
Sen çok yaşa
Ben seni gördüm
Sana dokundum
Seni yaşadım
Bizi yaşadım
...
Cem boyner


14.01.2016

Hiç yorum yok: