3 Şubat 2016 Çarşamba

Gün batımı gibi















ksb


Gün batımı gibi
Olmuyor ayrılık
Ne sabah oluyor
Ne de battığı gibi kalıyor
Son nefesin gibi
Olmuyor ayrılık
Ne ölüyorsun
Ne de yaşıyorsun
Arada bile kalamıyorsun
Sadece o
Sigara yakıyorsun
Sönmüyor
Rakı içiyorsun
Ayıltmıyor
Kalemin ağlasa da
Yürüyorsun gülüyorsun
O duyuyor
Bak işte gördün mü diyor
Harflerin boğulsa da
O görüyor
Bak işte gecelerde diyor
Ne yapayım
Uzay güzelim
Ölsem ölemiyorum
Yaşasam yaşayamıyorum
Öylesine nefes alıyorum
Şöylesine yürüyorum
Yarana rakı basıyorum
Sensiz tenime sigara söndürüyorum
Ve uzaktan bakınca
Evet adım yaşıyor
Adımlarım yaşıyor
Bedenim yaşıyor
Tıpkı senin gibi
Tıpkı hayat gibi
Son nefesin gibi
Olmuyor ayrılık
Ne ölüyorsun
Ne de yaşıyorsun
Arada bile kalamıyorsun
Hatıralarla üstünü örtüyorsun
Bir deniz kenarı bulup
Gözlerini güneşe tutup
Ateş yakıyorsun
Dalgalarda kayboluyorsun
Herkes seni gördüğünü zannediyor
Herkes sana dokunduğunu zannediyor
Aslında yoksun
Diğerleri için birşey değişmiyor
Yine bize kaldı deniyor
Aslında yoksun
Hiç olmadığın kadar yoksun
Olsun
Sen bana uzaktan kız
Yaşayıp yaşayamadıklarımıza kız
Koca hayata bir suçlu yeter
Gerisi zaten alleme i cihan
Ben son kullanma tarihi geçmiş hazan
Benim kazanım bile yok
Ateşin üstüne kendimi oturtuyorum
Hiçliğe pişiyorum
Yalnızlığıma tütüyorum
Yine de yaşayacağım
Sunulmuş zamanı
Kendim kadar dolduracağım
Sen hayallerini yaşa
Ben de bulamadıklarına sarıl
Aradıkların onlardır
Hayat aslında bir an dır
Gerisi teferruattır


03.02.2016

Hiç yorum yok: