21 Ocak 2016 Perşembe

Harflerimi sıktım






















Harflerimi sıktım
Kelimelerimi akıttım
Cümlelerimi yağdırdım
Satırlarım toprak kokusu
Paragrafım gökkuşağı
Altından geçtim
Hiç oldum
Yalnızlığın anlamı oldum
Adımlarımı sahile uzattım
Nefesimi martılara attım
Bakışlarımı ufuğa sakladım
Yüreğimi rüzgara yakıştırdım
Hiç in tadı tuzu oldum
Yalnızlığın yürekteri oldum
Rakıları sigaralara üfledim
Sandalyeleri ters çevirdim
Hayatın kepengini indirdim
Kilidi idam ettim
Siftah parasını yerde bıraktım
En uzakları utandırdım
Bulunmazı ardıma uzattım
Hiç ile evlendim
Yalnızlığımla aldattım
Harflerimi yaktım
Dumanını kelimelerime üfledim
Cümlelerimi hayata söndürdüm
Satırlarımı çöpe kokuttum
Poşetin boğazını sıktım
Kapının önüne bıraktım
Üstünden atladım
Başka hayata hiçledim
Yalnızlığımı içledim
İçelim


21.01.2016

Hiç yorum yok: