29 Ocak 2016 Cuma

Sen yağmurları altında






















Sen yağmurları altında
Ben kadar ıslanamıyorum
Ama yaşıyorum
...
Dünyaya tur bindirmiştim
Yaşanacak yaşanmayacak
Ne varsa ne yoksa
Yaşayıp hayatı bitirmiştim
...
Herkes sahil kasabasına
Hayatı terk etmek ister ya
Ben de bir dünya güzelinin
Kıyısına yürekleşip
Bitişe yürek yüreğe
Gitmek istemiştim
...
Gözlerine dokundum
Ellerini duydum
Bakışını ezberledim
Yüreğini yürekledim
Kıyına yerleştim
...
Benim son arzumdu
Hayatı bitirmiştim
Senin yapacakların
Özlemlerin umutların vardı
Yüreklerimizi denk getirdik
Hayatlarımızı denk getiremedik
...
Olsun be uzay güzelim
Nefes oldun
Hayat oldun
Aşk oldun
Son arzumu bana sundun
Her anımız için
Günde sonsuz vakit
Teşekkür ederim
...
Şu anda
Yaşıyor gibi gözükmesem de
Yine yaşayacağım
Son arzum gerçekleştiği için
Daha da anlamlı yaşayacağım
Çift taraflı mont gibi olduğum için
Yüreğimin tersini çevirip
Bitmeyecek günleri bitereceğim
...
Mutlu ol
Ben yine koto olurum
Bütün özlemlerini umutlarını
Doya doya yaşa
Yüreğin her an gülsün
Yaşamak istediklerin sıraya dizilsin
Sen hayatın kendisisin
Yetilerinden Öperim


29.01.2016

Hiç yorum yok: