8 Mart 2014 Cumartesi

Seni bekledim




















Seni bekledim
Yarım asır boyunca
Seni bekledim
İskelede gülen gözlerini gördüm
Yine anlamadım
Seni beklemeye devam ettim
Sana açtım
Sana susuzdum
İnsan yerine
Erkek yerine geçmiyordum
Bekledim
Seni aşkla bekledim
Bekledikçe
Seni gözümde özenle büyüttüm
Seni yüreğime sığdırdım
Geldin
Dokundun
Beni
Yüreğinden
Doğurdun
İnsan eyledin
Erkek eyledin
Ekmeğim suyum oldun
Gözlerime yüreğime
Sığmadın taştın
O kadar
O kadar güzeldin ki
Sana aşktım kaldım
Kelimelerim tutuldu
Yüreğim sana çoştu
Aşka deliler ötesi koştu
Sen oldum
Bu hayata sen oldum
Hayat çizgine karıştım
Biz oldum
Sevemeyene kadar
Yani ömürler boyu dedim
Aşkın azgın sularında
Senin için yaşadım
Yaşayacağım sonzsuzu kıskandıracağım
Hani
Soruyorsun
Ya
Bana
Ne
Zaman
Aşık
Oldun
Diye
Sen
Daha
Bana
Gelmeden
Sana
Aşık
Oldum
Gözümde
Özenle
Büyüttüm
Yüreğime
Sığdırdım
Gözlerime
Yüreğime
Sığmadın
Taştın
Beni
Sana
Deli
Can
Yaptın
Aşığım
Ulennnn

08.03.2014

Hiç yorum yok: