9 Mart 2014 Pazar

Sana düş künüm












Sana düş künüm
Bir bakışına vurgunum
Gözlerine tüpsüz dalarım
Derinlerinde soluksuz yaşarım
Bir damla yaşında boğulur
Kahkahanla yeniden doğarım
Sana aşığım
Bir dokunuşuna hayatım
Ellerinde nefes alırım
Hayat çizginde
Küçük bir iz olmak uğruna
Sana her gün doğarım
Seni yorarım
Eksiklerimde ağırlarım
İçimdeki sen güzelliklerini
Her zaman yüreğine seremem
Binlerce anlamlı sözüm varken
Anlamsız sözlerimle üzerim
Küçüğüm
Sana hala küçüğüm
Seninle sana büyüyorum
Biliyorum sen olmak çok zor
Dediğim gibi küçüğüm
Seninle sana büyüyorum
Seni istemeden kırdığımda
Yüreğime deli kızgın yağlar döküldüğünde
Sana
Büyüyen
Küçük
Bir
Çocuk
Olduğumu
Ve
Bir
Köşede
Gizli
Gizli
Ağladığımı
Hatırla
Bu
Yaşımda
Tek
Bildiğim
Seni
Sevmek
Sana
Büyümek
Hayatın
En
Ortasında
Aşkımızı
Yaşamak
Ömürler
Boyu
Yanında
Uyanmak
Seni
Seviyorum

09.03.2014

Hiç yorum yok: