3 Mart 2014 Pazartesi

Hoş geldin hayat
















Hoş geldin hayat
Doğumhanenin önünde
Sigara üstüne sigara yaktım
Inganı duyunca havaya zıpladım
Bana doğduğun gün de oradaydım
Ama salaktım
Annenin kucağındayken sana baktım
Hayata uzaklaştım
Kendimi sana büyüttüm
O kadar mükemmeldin ki
Sana kadar büyüdüğüme
Bir türlü inanamadım
44 yıl boyunca sana büyüdüm
Bir türlü inanamadım
Bir yaz gecesi dayanamadım
Dudaklarında bize doğdum
Hoş geldin hayat
Seninle güneşi gördüm
Seninle yağmura dokundum
Hoş geldin hayat
Seninle denizi gördüm
Seninle martılara dokundum
Hoş geldin hayat
Seninle baharı gördüm
Seninle tomurcuklara dokundum
Hoş geldin hayat
Seninle güzellikleri gördüm
Seninle mutluluğa dokundum
Hoş geldin hayat
Sen de sevgiyi buldum
Sen de aşkı yaşadım
Hoş geldin hayat
Sen de insanlığı buldum
Sen de gerçeği yaşadım
Hoş geldin hayat
Sen de nefesi buldum
Sen de derini yaşadım
Hoş geldin hayat
Sen de kendimi buldum
Sen de bizi yaşadım
Bugün hayat
Bugün nefes
Bugün aşk
Bugün nar çiçeğİ
Bugün mutluluk
Bugün sonsuzluk
İyi ki doğdun hayat
Bütün yalnızlığımın üstüne
Bir hiç idim
Bana doğdun beni doğurdun
Biliyorum
Bütün yazdıklarım eksik
Biliyorum
Bütün yaşattıklarım eksik
Biliyorum
Sensiz ben yok
İyi
Ki
Doğdun
Hayat
Bana
Nefes
Oldun
Hayat
Yüreğimi
Güldürdün
Hayat
Tenimi
Bana
Bize
Verdin
Hayat
İyi
Ki
Doğdun
Hayat
Beni
Aşk
İle
Büyüttün
Beni
Sevgi
İle
Güzelledin
Beni
Mutlulukla
Yaşattın
Ben
Artık
Ben
Değilim
Senim
Bizim
Birim
İyi
Ki
Doğdun
Hayat
Beni
Doğurdun
Biz
Eyledin
Seni
Delilerden
Öte
Seviyorum
Hayat
Hep
Mutlu
Ol
Hep
Sevgi
Ol
Hep
Aşk
Ol
İyi        
Ki
Doğdun
Hayat
Sana
Aşığım
Hayat


02.03.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ne güzel bir doğumgunu hediyem oldu bu aşkoburum

koto serdar bulgu dedi ki...

aşkobUrun sana delileri kıskandıracak kadar aşık...seni seviyorUm hayat...