6 Mart 2014 Perşembe

Senin için aşkım














Senin için aşkım
Senin için
Aldığım her nefes
Senin için
Baktığım her güzellik
Dokunduğum her anlam
Hissettiğim her mutluluk
Yaşadığım her an
Senin için
Senden öncemi hatırlamıyorum
Seninle doğdum seninle yaşıyorum
Bizimle yaşayacağım
Attığım her adımda sen varsın
Ulaştığım her değerde sen varsın
Bildiğim her anlamda sen varsın
İyi ki varsın
İyi ki hayatsın
İyi ki nefessin
Bu sabah sana güneşli bir gün yaptım
İçine kendimi serpiştirdim
Yüreğinin içine doğurdum
Keyfini çıkar aşkım
Senin yüzün gülünce
Ben gülebiliyorum
Sen mutlu olunca
Ben mutlu oluyorum
Senin
İçin
Aşkım
Senin
İçin
Aldığım
Her
Nefes
Senin
İçin
Bakışım
Dokunuşum
Bildiklerim
Biriktirdiklerim
Yüreğim
Hayatım
Senin
İçin
Sen
Mutlu
Ol
Ben
Seninle
Mutlu
Olurum
Severim


06.03.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

suadaya bir ki :)

koto serdar bulgu dedi ki...

seve yüreğe hayatım...aşkımızın meyvesi...