24 Mart 2014 Pazartesi

Sana doğdum











Sana doğdum
Zeynep Kamil in koridorlarında
Seni aradım
İlk harfimi sana öğrendim
İlk tay tayımı sana gelmek için attım
İlk emziğimde dudaklarını hayal ettim
İlk kelimemde adını söyledim
Sana büyüdüm
Her günümde sana büyüdüm
Seni aradım
Yürüdüğüm her sokakta
Ulaştığım her deniz kıyısında
Dokunduğum her insanda
Aldığım her nefeste
Seni aradım
Sana gelmek için yaşadım
Sana aşk olmak için yaşadım
Sana dokunacağıma inandım
Sana var olacağıma inandım
Seni aradım
Ben akrepsem sen yelkovan
Ben ekmeksem sen peynirsin
Ben geceysem sen gündüzsün
Ben nefessem sen hayatsın
Sana doğdum
Yarım
Asır
Boyunca
Sana
Büyüdüm
Gözlerini
Gördüm
Ellerine
Dokundum
Hayallerine
Düştüm
Gerçeklerine
Güneş
Oldum
Sana
Yeniden
Doğdum
Deliler
Ötesi
Aşık
Oldum
Sen
Oldum
Ben
Oldum
Biz
Oldum
Bir
Oldum
İyi
Ki
Varsın
İyi
Ki
Sonsuzluğumsun


24.03.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ssdc sssp

koto serdar bulgu dedi ki...

gülüşü hayat, bakışı nefes aşkım iyi ki varsın iyi ki hayatımsın...