7 Mart 2014 Cuma

Bir gülüşüne

 















Bir gülüşüne
Hayatı sığdıran
Bir bakışına
Mutluluğu anlatan
Bir dokunuşuna
Yeniden doğuran
Bir tutuşuna
Sonsuzluğu yakalatan
Bir gidişine
Karabasan yağdıran
Bir uzaklığına
Göz musonları kalan
Bir sevdiğim var
Herkesin sevdiği
Ama benim öte
Herkesin beğendiği
Ama benim öte
Bir sevdiğim var
Düşünceleri
İnsanlığa anlam
Paylaşımları
İnsanlığa armağan
Dokunuşları
İnsanlığı anlatan
Yüreği
Benim olan
Bir sevdiğim var
Her güne
Onunla başlıyorum
Penceremi açtığımda
Onun kokusunu içime çekiyorum
İlk kahvem sigaramda
Onun tadıyla ayılıyorum
...
O
Benim
Hayatım
Nefesim
Nar
Çiçeğim
Hayalim
Gerçeğim
Efsun
Benim
Aşkım
Biliyorum
Adının
Geçmesini
Sevmezsin
Ama
Ben
Seni
Delileri
Kıskandıracak
Kadar
Severim
Hayat
Yüreğim
Senindir
Hayat
Bu
Deli
Can
Sana
Aşık
Hayat
Günaydın

07.03.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın hayatım :) senin gülen yüzüne kurban bu serseri kalbimmmm :))))))))

koto serdar bulgu dedi ki...

günaydın nefesim...ben de serseri kalbine kurbanım naR çiçeğim...