15 Şubat 2014 Cumartesi

Amalfi kıyılarında











Amalfi kıyılarında
Yüreğimizi taçlandırırken
Ellerimizi avuçlamış
Kıvrımlı merdivenlerden çıkarken
Boynunu denize uzatmış
Teras da mutluluğu içerken
Bakışlarımızı birbirine mıhlamış
Aşkı yüreğimize çekerken
Tenlerimizi ikizlemiş
Beyazlığı aralarken
Hep seni sevdim
Seninle aşka inandım
Aşkla büyüdüm
Hayatsın
Sonsuzluğun tarifisin
Yüreğimi bulutların ötesinde yaşatansın
Ne yazayım sana
Ne söyleyeyim sana
İçimdeki sen aşkını anlatmak için
Harflerim kekeme
Kelimelerim utanç içinde
Sana yetmeyeceklerini düşünüyorlar
Her sana doğuşlarında utanıyorlar
Yine değerini veremedik
Yine eksik kaldık
Diye ağlıyorlar
Bugün
Dünya
İçin
Bizim
Günümüz
Aşkımız
İçin
Yine
Birbirimize
Büyüdüğümüz
Bir
Gün
Seni
Sevmenin
Sonsuzluğunda
Beni
Yaşattığın
İçin
Yüreğinden
Öpüyorum
Seni
Bugün
Sevdiğim
Gibi
Ömürler
Boyu
Seviyorum
İyi
Ki
Hayatsın

14.02.2014

Hiç yorum yok: