8 Şubat 2014 Cumartesi

Yüreksizler yurdunda














Yüreksizler yurduna
Büyükken aşktan düşmüş
Müebbet ranzasına uzanmış
Anıları karanlıklarda silinmiş
Hiçliğin dayaklarında yıkanmış
Terk-i dokunuş bahçelerinde
Kör hayat saklambaçlarında ebelenmiş
Araf ı bile unutmuş
Hiç kimsesiz hiçtim
Ve de hiçbir şey istememenin
Duvarına oturmuş
Kendimi çitliyordum
Yer de hayatımı biriktiriyordum
Yirmiüç nisan sabahı
Bir rüzgar esti
Bakışlarını bana getirdi
Hiçliğim ağladı
Bana sarılıp veda etti
Kimdin bilmiyordum
Hayatsın zannettim
Unuttuğum terk ettiğim hayat
Bir güne
Doğumdan ölümü sığdırdık
Yeniden doğduk
Diplerinde bıraktığın
Kelimelerine dokunabildim
Benim gibi aysberg olduğunu anladım
Seni tanımadan sevdim
Sana dokunmadan anladım
Bütün gün boyunca bizdik
Aramıza kimseyi sokmadık
Yüreğime gelecekleri biliyordum
Ve hiçliğime alışmıştım
Yurduma geri döndüm
Çitlemeye devam ettim
Ama hayattın dayanamadım
Son defa dedim
Yine yapamadım
Bir gece tekrar buluştuk
Yüreğimden tuttun
Yurdumdan çıkardın
Masalım oldun
Beni güzelledin
Sana doğurdun
Gerçeğim oldun
Sana hayat borçluydum
Ve yaşlıydım
Her
Dokunuşunda
Tazeledin
Her
Bakışında
Çocuklaştırdın
Beni
Bebekledin
Birlikte
Bize
Büyüttün
Aşkımızın
Ölümsüzü
Yaptın
Yere
Çitlediğim
Hayatımı
Dudaklarından
Derinime
Bütünledin
Sana
Ne
Yapsam
Az
Ne
Kadar
Sevsem
Az
Seninle
Kaç
Hayat
Yaşasam
Az
Ama
Bunları
Düşünmüyorum
Bütün
Eksik
Kalan
Sana
Kadar
Gelemeyen
Unuttuğun
Mutlulukların
Olacağım
Ben
De
Sana
Hayat
Olacağım
Aşk
Olacağım
Filmimiz
Çekilecek
Ve
Bu
Filimde
Gördüğünüz
Her
An
Gerçek
Yazacak
Bir
Çok
İnsan
Hadi
Be
Diyecek
Ama
Biz
Mutluluğumuzu
Yaşayacağız
Aşkım
Nefesim
Yürek
İkizim
Hayat
Biziz
Ve
Biriz



08.02.2014

Hiç yorum yok: