25 Şubat 2014 Salı

Sağanak hayat koşularında


 





Sağanak hayat koşularında
Öylesine yaşarken
Geceleri gündüzlere utandırırken
Hiç kimselere dokunup
Yalnızlığıma uzanırken
Deniz kenarına saklanıp
Martılara kalmışken
Kendimi hayatın paslı köşesine bırakıp
Üzerimi rüzgarla örtmüşken
Terk etmeyi bile terk etmişken
Bir çift göz doğdu
Köşemi bakışlarıyla temizledi
Üzerime yapışmış pasları
Bir dokunuşuyla tazeledi
Beni kucağında yeniden doğurdu
Hadi gel ben hayatım dedi
Yürekten inandım
Sevdim aşık oldum
Terk etmekten bile vazgeçmişken
Uçurum ortasından aşağıya el uzatırken
Hayat oldun
Nefes
Oldun
Aşk
Oldun
Sana
Kendimi
Borçluyum
Biliyorum
Hakkını
Veremiyorum
Biliyorum
Güzelliğine
Yetişemiyorum
Ama
Sebebimsin
Hayata
Nefese
Aşka
Sebebimsin
Seninle
Doğdum
Seninle
Ölürüm


25.02.2014

Hiç yorum yok: