9 Şubat 2014 Pazar

Bakıyorum














Bakıyorum
Sana Bakarak yaşıyorum
En güzel manzaram sensin
Gün de her vakit
Aç susuz uykusuz
Sana bakarak yaşarım
Gözlerim sen
Duyuyorum
Senin kelimelerini duyuyorum
En güzel müziğim sensin
Gün de her vakit
Diğer seslere sağır olarak
Aynı kelimeni dinleyerek yaşarım
Duyduklarım Sen
Dokunuyorum
Sana dokunarak yaşıyorum
En anlamlı nefesim sensin
Gün de her vakit
Hayatı hissetmeden
Sana dokunarak Yaşarım
Hissettiğim sen
Seviyorum
Seni severek yaşıyorum
En değerli ve sonsuz sensin
Gün de her vakit
Yüreğimi sana sonsuzlayarak
Seni deli ötesi severek yaşarım
Yüreğim Sen
Aşığım
Sana
Kimsenin
Bilemeyeceği
Kadar
Aşığım
Sensizlik
Anlarında
Hayata
Bakamayacak
Kadar
Aşığım
Sensiz
Boş
Kümenin
En
Anlamlı
Tarifiyim
Seninle
Doluyum
Sen
Kadarım
Senden
En
Güzel
Ve
Anlamlı
Hayat
Yaparım
Yüreğinin
Tam
Güzelinde
Ömürler
Boyu
Yaşarım

09.02.2014

Hiç yorum yok: