16 Şubat 2014 Pazar

Bir harf kadar kaldığımda









Bir harf kadar kaldığımda
Adını yazarım
Bir ses kadar kaldığımda
Adını söylerim
Bir rüzgar kadar kaldığımda
Adını dalgalara fısıldarım
Bir adım kadar kaldığımda
Sana koşarım
Bir bakış kadar kaldığımda
Seni hayata anlatırım
Bir tutuş kadar kaldığımda
Senin bütünü yakalarım
Bir nefes kadar kaldığımda
Seninle ömürler boyu yaşarım
Seni anlatmaktan yorulmam
Ama anlatamayacağımı bilirim
Seni sevmekten yorulmam
Ama senin hakkını veremeyeceğimi bilirim
O kadar o kadarsın ki
Dünyanın bütün alfabeleri
Seni anlatacağına ant içse
Susuzluktan ölürler
Bir
De
Beni
Düşün
Seni
Gördüm
Sana
Dokundum
Seni
Dinledim
Sana
Aşık
Oldum
Seni
Yaşadım
Gel
De
Hayata
Seni
Anlat
Seni
Sevmenin
Sonsuzluğunu
Hayatın
Sıradanlığına
Anlat
Anlatılamazsın
Çünkü


16.02.2014

Hiç yorum yok: