3 Şubat 2014 Pazartesi

Düş tüm














ksb


Düş tüm
Kalk tım
Düş e inandım düştüm
Her defasInda
Kendimi yerden kazıdIm
Kalktım
Bitmedim bitemedim
O kadar düş e inandım
Çok kadar düş tüm kalk tım
En sonunda
Pazarın toplanma saati sonrasında
Çalı süpürgesine kaldım
Ambalajım gıcırdı
Tekrar raflara uzandım
Uzandıkça kısaldım
Ne boy varmış ki
Kısala kısala bitemedim
Kimselere anlatamadım
Anladım da...
Kimselere duyuramadım
Duydum da...
Koş olarak doğdum
Her sese her üzüntüye
Her kalabalığa her yalnızlığa
Her karanlığa her çıkmaza
Koştum
Koştukça nefesim açıldı
Koşamayacak kadar koştum
...
Ne oldu
Bir fotoğrafım
Bir çervenin içinde
Her hangi bir evin
Ki çok eve girmiş çıkmışlIğIm vardIr
Bir kaç santiminimi süsledi
...
O kadar yoktum ki
O kadar ötesi vardIm ki
Aslında duruyormuşum
Görünmezliğin gölgesinde
...
Kaybedince
Anlarlar
Diyemedim
Ki
Çünkü
Kimse
Kaybetmiyordu
Bir
Tek
Ben
...
Bu
Hayatın
Tek
Kaybedeni
Tek
Suçlusu
Vardı
...
Ne
Yaparsan
Yap
Olmuyor
Be
Hayat
Ama
Yine
De
Akıllanmam
Be
Hayat
Yüreğimle
Doğmuşum
Gerisini
Bilmiyorum
Be
Hayat
Heyhat
...

03.02.2014

Hiç yorum yok: