2 Şubat 2014 Pazar

Kışın hain ayazları















Kışın hain ayazları
İçimde dolaşıyordu
Kuru soğukların
Rutubetli bodrumlarında
Küf kokulu rüzgarlarda
Yüreğim çürüyordu
Bırakmıştım
Kendimi hayattan aşağıya
Bırakmıştım
Unutmuştum
Nefes almanın tadını
Unutmuştum
Hiçmiştim
Bütün dünyanın hiçini
Hiçmiştim
Terk-i aşk sokaklarında
Yalınyürek yürüyordum
Hiç ıslıkları sağanaklarında
Bir bakışın yetti
İçimde güneşin doğmasına
Bir gülüşün yetti
Yüreğimin seninle yeniden doğmasına
Yüreğini uzattın
Beni hayatın en uzak dibinden
Yanında nefes aldırdın
Sana
Kendimi
Borçluyum
Sana
Hayatımı
Borçluyum
Sana
Nefesimi
Borçluyum
Sana
Tek
Verebileceğim
Seni
Ömürler
Boyu
Aşkla
Sevmek
Dünyalar
Ötesi
Güzel
Sevdiceğim
Bu
Düzenler
Yuvarlağı
Ve
Ötesinde
Bir
Tanesin
Aşksın
Yüreğinden
Öperim
 

02.01.2014

Hiç yorum yok: