2 Nisan 2012 Pazartesi

Yaşlı sokak lambasının


















by GG


  
Yaşlı sokak lambasının
Yorgun ışığının altında
Bekliyorum
Kimin geleceğini bilmeden
                    Yağmur düşmeyecek bir lacivert de
                    Yaşanmışlıklarımı toprağa gömdüm
                    Ekmek kırıntılarını yedim
                    Açlığım izini bulmasın diye
Heyecandan uzak sıradanın kucağında
Bekliyorum
Kim gelirse gelsin umurumda değil
Kendimi ona bırakacağım
                    Yaşayacakları bitirsem bile
                    Onunla yeniden yaşayacağım
Bile bile
Yine yine
                    Bildiklerimi unutarak
                    Yeniden düşeceğim yüreğine
                    Tenine derin bakışına
Yaşamıştım demeyeceğim
Yeni insana teslim olacağım
                    Onunla öğreneceğim
                    Onunla seveceğim
                    Onunla özleyeceğim
Tek kişilik dünyada
Onunla yaşayacağım
                    Bakışlarımı gözlerinde bırakacağım
                    Dokunuşlarımı teninde bırakacağım
                    Yüreğimi imkansız yüreğinde bırakacağım
                    Kendimi ona bırakacağım
Kim gelirse gelsin
Ne zaman gelirse gelsin
Onunla gideceğim

                    Yağmur
                    Düşmeyecek
Lacivert
De
Kalanlar
Neler
Hissedecek
                    Bilmeyeceğim
Yeni
İnsanım
Lamba
Sönmeden
Gel
                    Beni
                    Al
Sana
Doğacağım
                    Seninle
                    Büyüyeceğim
Sana
Nefes
Alacağım
                    Seninle
                    Gideceğim
Seninle
Kalacağım
                    Yuvarlağım
                    Sen
Mermerim
Sen
                    Hadi
                    Gel
Yeniden
Doğalım
                    Sevgimizi
                    Parlatalım
Öperim


02.04.2012

Hiç yorum yok: