28 Nisan 2012 Cumartesi

Uzaktan gördüğün küçük ışıkların

 









ksb 


Uzaktan gördüğün küçük ışıkların
Keyif vermesi gibi seni uzaktan sevmek
                    Her gördüğün ışığın içinde
                    Bambaşka hayatların yaşandığı
Hasretlerin yandığı
Tenlerin savrulduğu
Yüreklerin kırldığı
                    Uzaktan gelenlerin karşılandığı
                    Yakına gidenlerin uğurlandığı
Aynı gibi duran binlerce ışığın
Aynı gibi duran binlerce insanın
Farklarının ışığının içine saklandığı
                    Hem uzak hem yakın
                    Hem gerçek hem yalan
Sen gibi değil hayat
                    Senin uzağında yakın
                    Işığında içinde sen
                    Göründüğünde sakladığında sen
Yüreğinin derinlerini gördüm
Sana daha da vuruldum
                    Bedenine tavaf ederken
                    Yüreğinde büyüdüm
                    Aşkımıza doğdum
Gözlerinin içindeki küçüçük ben olmak uğruna
Benden vaz geçtim
Sana kaldım
                    Sadece gitmeyi bilirken
                    Kalmanın mükemmelliğinde sen oldum
Eninde aşkın içinde gittim
                    Yakının yetmezken
                    Uzağında yaşadım
Önceleri kendim kadar olamadım
Sende kalan yanımı bilemedim
                    Evden zor çıktım
                    Tenimi sıyırdım
                    Gözlerimi mıhladım
Zamanla
Sokağıma
Geri
Döndüm
                    Tenim
                    Gözlerim
                    Geri
                    Döndü
Seviştim
Sevdim
                    Hayat
                    Doğumu
                    Zamanlarında
                    Aradım
Mutluluğuna
Sevindim
                    Seni
                    Sevdim
Yüreğimi
Sen
De
Bıraktım
                    Uzaktan
                    Gördüğüm
                    Işıkların
                    Keyif
                    Vermesi
                    Gibi
Seni
Uzaktan
Sevmek

28.04.2012

Hiç yorum yok: