8 Nisan 2012 Pazar

Sigaranın son nefesinde












by GG

Sigaranın son nefesinde
Rakının son yudumunda
Kaçan son vapurda
Kokun geliyor yüreğime
                    Sigarasız rakısız denizsiz
                    Sensiz kalıyorum
Karadan gidiyorum
İzmariti yakıyorum
Bardağı sallıyorum
Yokluğuna
                    Her bitiş de
                    Sen geliyorsun
                    Bomboş kalan yüreğime
Sen kadarken
Hiç kadarım
Biz kadarken
Yok kadarım
                    Her şeyimi sen de unutmuş gibiyim
                    Kendimi bile almadan çıkmışım
Tenim dipsiz derinlerde
Kokum yatağında
Ellerim ellerinde
Yüreğim en sevdiğimde
                    Kimsesiz kadar yaşıyorum
                    Girdiğim sokaklardan çıkamıyorum
Evin her yerinde yürek izlerin
Tenimin her yerinde imkansız dokunuşların
Yüreğimde yokluğun
Hayallerimde varlığın
                    Kendime
                    Bile
                    Gidemiyorum
Yollara
Nasıl
Düşeyim
                    Kendimi
                    Bile
                    Göremiyorum
Hayata
Nasıl
Bakayım
                    Tenimde
                    Saklı
                    Kokunla
                    Yatayım
Kokunla
Kalkayım
                    Kokunla
                    Yatayım
Kokunla
Kalkayım
                    Hiçliğe
                    Doğru
                    Kestirmeden
                    Gideyim
Seni
Her
Zaman
Seveyim
                    Bir
                    Daha
                    Ki
                    Hayat
                    Da
                    Seni
                    Bekleyeyim
Bir
De
Öpeyim
                    Sensiz
                    Bensiz
                    Dudaklarından
                    Öpeyim


08.04.2012

Hiç yorum yok: