21 Nisan 2012 Cumartesi

Ne yazacağımı unuttum

 













by GG



Ne yazacağımı unuttum
Sanki biliyormuş gibi
                    Her biriktirdiğim harf bana düşman
                    Her kurduğum cümle benden uzak
Bilmeden yazıyorum
Bilmeden gidiyorum
                    Kime dokunacağımı bilmeden
                    Kime kalacağımı bilmeden
Rakıya aşinayım sigara dudağımdayken
Hayata aşinayım satırlar bana kalmışken
                    Dostların evinde denizin karşısında
                    Cümle alem gökyüzünde
                    Kendimden satır çalıyorum
Ben yazmak istemiyorum
Kim yazıyor bilmiyorum
                    Yazdıklarım flu
                    Yaşadıklarım mutedil
                    Ben gitmişim kalan kim
Derinden şarkının sözleri geliyor
Hepsini siliyorum
Yirmialtısında dinleyeceğim hayatı
Geriye kalanın yokluğunda
                    İnsan
Sevdiğine kıyamıyor
Sevdiği kim olursa olsun
Kıyamıyor
İster dost ister sevgili
Fark etmiyor
İnsan sevdiğine kıyamıyor
                    Bu rakı olmadan hayat çekilmiyor
Gitmediğim yerden dönüyorum
Kalmadığım yerden kalkıyorum
                    Aslında yokum
                    Gördüğünüz ben değil
Siz kadar yokum
Hayat kadar sıradanım
                    Ben bilmiyorum
                    Herkes biliyor
                    Ben anlamıyorum
                    Herkes anlatıyor
Vurgunlarımn acıtmıyor
Dalışlarım sığ
                    Dokunduğum insan kadarım
                    Kendini bir köşede unutmuş
Dokunmasam
Kendim
Kadarım
                    Tek
                    Bildiğim
                    Dokunmak
Kendinden
Vaz
Geçerek
Yaşamak
                    Vaz
                    Geçiyorum
Kendime
Kaçıyorum
                    Hayat
                    Sizin
                    Olsun
Kalmayan
Bana
Kalsın
                    Bir
                    Gün
Eğer
Bir
Gün
                    Kime
                    Dokundunduğuzu
Kime
Dokunmadığınızı
                    Anlarsanız
Gök
Yüzüne
Kaçan
Balon
Benim
Hayat
Siz
                    Bu
                    Sayfada
                    İki
                    Satır
                    Kaldı
                    Uzatmam
                    Gerek
Size
Kim
Gerek
                    Sigaranın
                    Kendi
                    Kendine
                    Yanıp
                    Bitmesi
                    Gibi
Bitti
Hayat


21.04.2012

Hiç yorum yok: