23 Nisan 2012 Pazartesi

Gecenin ışıkları

 


















Gecenin ışıkları
Rakının rengini değiştiriyor
                    Bana kalan satırlar
                    Geçmişi kurcalıyor
Midemin asiti harflerimi yakıyor
İnadına küllerinden topluyorum
Sigaramın külü sayfaya düşüyor
                    Üflüyorum balkona
                    Balkondan yakamoza
Bir kadın görüyorum
Yuvarlak silme pamuğu renkli
Kendine kalmayan yüzünü
Bana bırakıyor
Pamuğu çöpe atıyor
                    Herkes
Yaşadıklarını bitirdikten sonra
Bana geliyor
                    Kız kulesine bir erkek saklanıyor
                    Kulenin sahibini seviyor
                    Kuleyi yaptıran kızgın
                    Sevenler kararlı
Bir dalga geliyor
Sevenleri ayırıyor
                    Önce erkek dalgalara ulaşıyor
                    Kadın kulenin gizli köşesinde kalıyor
Dalga kendini götürünce
Lacivert sulara bakıyor
Sevdiğini göremiyor
                    Lacivertin en koyusuna kendini bırakıyor
                    Mavilikte buluşuyorlar
Kulenin dakikaları denize kalıyor
Deniz onları seviyor
Yürek dalgasında ağırlıyor
                    Onlar bitiyor
Hayata kalan hatıra oluyor
                    Bugün
                    Kimse
                    Maviyi
                    Sevmiyor
Lacivert
Kendini
Kabul
Ettiriyor
                    Saat
                    Sekizde
                    Ahmet
                    Geliyor
Çöpü
Alıyor
                    Yuvarlak
                    Pamuk
                    Ahmet
                    E
                    Geçiyor
Atan
Kadın
Kendini
Hayat
Zannediyor
                    Sahte
                    Yüzü
                    Sabahın
                    İlk
                    Işıklarında
                    Toplanıyor
Gerçek
Yüzünü
Kimse
Göremiyor
                    Kimsin
Yuvarlağın
Ötesinde
Var
Mısın
                    Bir
                    Dokunuşa
                    Bir
                    Pamuktan
                    Vaz
                    Geçer
                    Misin
Herkes
Yaşadıklarını
Bitirdikten
Sonra
                    Bana
                    Geliyor


23.04.2012

Hiç yorum yok: