10 Nisan 2012 Salı

İlkbahar çiçeklerini öldüren









by GG


İlkbahar çiçeklerine öldüren
Kar gibi düştü ayrılık
Yalın yalnız kaldım
Yüreğimin içinde kayboldum
Yarım kalmadı
                    Her gün yeniden başlardı
                    Yeniden tanırdım
                    Yeniden dokunurdum
                    Yeniden bakardım
                    Yeniden severdim
İçimdeki kendimi öldüren
Yokluk gibi düştü ayrılık
                    Kendini bilmez adımlarımı
                    Atı verdim sokağa
                    Nereye istiyorsa oraya gidiyor
                    Ben de üzerinde
Şehir kasaba fark etmiyor
Her gittiğimiz yerde
Yalnızlık karşılıyor
                    Koca hayat bir insan kadar mı
                    Ne güzel ki öyle
Hayat
Gittiğine
Göre
                    Daha
                    Ne
                    Kadar
                    Sürer
                    Nefes
Dokunmadığım
Tenlerin
                    Görmediğim
                    Gözlerin
Nefesi
Denk
Gelir

Mi
Nefesime
                    Bir
                    İnsan
                    Kadar
                    Hayat



10.04.2012

Hiç yorum yok: