16 Nisan 2012 Pazartesi

Kime baksam göremedim

 












ksb


Kime baksam göremedim
Kime gitsem dokunamadım
                    Anıların içinde saklandığı cümleyi
                    Okudukça okudum
Bir çevap yazamadım
                    Tek bildiğim sevmek
                    Dünü yarını bilmeden
Başkası ile mutlu olmasından
Mutlu olacak kadar sevmek
                    Yüzünün başkasına gülmesinden
                    Mutlu olacak kadar sevmek
Belki
Severken gittiğimi anlamadın
                    Belki
                    Severek bugüne kaldığımda anlarsın
Sevmenin
Hiç bir anlama sığmadığını
                    Sevmenin
                    Hiç bir tarifi sevmediğini
Sevmenin
Uçu zamanı olmadığını
                    Seni sevdim
                    Yüreğine kondum
                    Bütünümü bize bıraktım
Ben ben kadardım
Benden vazgeçtim
Sen sen kadardın
Senden vazgeçtin
                    Vazgeçtiklerimize şaşırdın
Kimsenin senin kadar sevilemeyeceğini düşündün
Sevgimin sadece sana olan aşkım olduğuna inandın
Kendince haklıydın
                    Ben ise bendim
                    Gidemeyeceğim kadar bilmeden gidebilen
                    Dokunamayacağım kadar bilmeden dokunabilen
Ve
Hepsini bana yaşatan sendin
                    Sen kadardım
                    Ben kadardın
                    Anı kadarız
Hiç bir yaşadağım anı değil
Hiç bir hissettiğim anı değil
                    Görebildiğim
                    Seninle yaşarken kadar
Yaşadıklarım anı değil
Yaşadıklarım hayat kadar
                    Anı
                    Yaşayanlar
                    Eksik
                    Kaldığında
                    Doğar
Yaşadıklarım
Hayat
Kadar
                    Anı
Ben
Gittitğimde
Kalan
                    Yaşananlar
                    Ben
                    Kaldığım
                    Kadar
Senin
Satırın
Bana
Armağan
                    Ama
                    Serde
                    Aşk
                    Var
Her
Satırın
Susacak
Kadar
Ağır
                    Her
                    Cümlen
                    Deliriecek
                    Kadar
                    Hayat
Neyse
Geçmiş
Zaman
                    Anı
Ben
Yine
Bu
Gecedeyim
                    Anılarım
                    Bilinmeyende
Bildiğim
Bu
Gece
De
                    Anı


15.04.2012

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Kiskandim desem :)

Omer

koto serdar bulgu dedi ki...

senden önce kıskanması gereken vardır derim...