14 Nisan 2012 Cumartesi

Şehirin ışıkları yüreğimi alıyor









ksb


Şehirin ışıkları yüreğimi alıyor
Necefli maşrapa kendini gösteriyor
Hayat kesiliyor
                    Geldiğim yerdeyim
                    Gelir gelmez kucaklayanların diyarındayım
Sigaram sürekli ateşli
Rakım benim yüksekliğimde
Kordon az ötemde
Körfez tam karşımda
                    Kırmızı gün batımı bardağıma dokunuyor
                    Lacivert balkona konuyor
İnsansayar evindeyim
                    Bu gece bir tek beni kucaklıyorlar
                    Geçmiş ya da gelecekte gelenleri gelecekleri değil
                    Hayat ben kadar
En küçüğü yüreğimde taşıyorum
Onu hayata armağan edenleri yüreğimde taşıyorum
                    Başka şehirdeyim
                    Kendimle birlikteyim
En küçük kucağıma denk geliyor
Eskiden uzun şimdi az
Ayaklarını yerden kesiyorum
Öylece birbirimize kalıyoruz
Seviyoruz
                    Bebekken gençken benken
                    Hep seviyoruz
O benim canım
Büyüdüğünde hala benim canım
Beni de geçtiğinde hala benim canım
                    Korku filmi izliyor
                    Senden önce benim odam var diyorum
Yola çıkıp geldiğim hayattayım
Hiç gitmemiş gibi
Bu evde doğmuş gibi
                    Hayatın anasonunu paylaşıyoruz
                    Zararlı dumanı evin içinde dolaştıyoruz
Biz kadarız
Ben kadarız
Sen kadarız
                    Aylar yıllar aramıza girmiyor
                    Bakkal biliyor
                    Herkes
                    Beni
                    Bu
                    Şehirde
                    Yaşıyor
                    Zannediyor
Bu
Şehirde
Yaşıyorum
                    Bu
                    Dünyada
                    Yaşıyorum
Fark
Etmiyor
                    Hayat
                    Kendini
                    Götürdüğün
                    Yer
                    Kadar
Götürdüğün
Çocuk
Kadar
                    Kendin
                    Kadar
Şehir
Kasaba
Fark
Etmiyor
                    Hayat
                    Kendini
                    Götürdüğün
                    Kadar
Hayat
Kendini
Götürmediğin
Kadar
Değil
                    Kendini
                    Götür
Sevdiklerini
Kucakla
                    Yüreklerine
                    Dokun
Sırtını
Yasla
                    Sis
                    Ardında
                    Kalsın
Kendin
Sana
Kalsın
                    Bak
                    Ona
Yeniden
Başla
                    Yeni
                    Yoksa
Eskiden
Başla
                    Yaşa


14.04.2012

Hiç yorum yok: