28 Nisan 2012 Cumartesi

Beyoğlu nun kalabalığı Kıbrıs Şehitleri nde

 



ksb

Beyoğlu nun kalabalığı Kıbrıs Şehitleri nde
Boğazın erguvanları Kordon un gün batımında
                    Asmalımescit Alsancak da denize açılıyor
                    Galata Kulesi Asansör de Dario Moreno dinliyor
İki güzellik de iki yaka ikiside karşı
                    Karaköy simiti gevreğin susamlarına karışıyor
                    Sarıyer börekcisi boyozun kıvamına dokunuyor
İstanbul da sigortalar İzmir de asfalyalar atıyor
İkisinide rakı kaldırıyor
                    Her sokaklarında tanıdıklarım var
Herkes beni burada yaşıyor zannediyor
Burasının hangisi olması fark etmiyor
                    İki hanımlı adam gibiyim
Hangisine gitsem sadece onunum
Hangisine gitsem diğerini özlüyorum
                    İki aşkın arasında ikisinide üzmeden
İki güzelliğin kucağında med cezirim
                    Bazen körfezde boğazı görüyorum
                    Bazen de boğazda kırmızı gün batımını
Bir kadınımın gerdanı boğaz
Diğer kadınımın gerdanı kordon
İkiside öpmekle aşınmaz doyulmaz
                    Bir de daha aşağası var
Bodrum kalesinin karşıladığı
                    Çok eşli olmanın dayanılmaz yorgunluğu
Kışı ayrı güzel yazın saklandığında
                    Dar sokakların nefes alanıyım
                    Küçük masaların kahkahasıyım
Üç güzelliğin kucağında med cezirim
                    Her sokaklarında tanıdıklarım var
Herkes beni burada yaşıyor zannediyor
                    Burasının hangisi olması fark etmiyor
Bazen
İstanbul
Um
                    Bazen
                    İzmir
Bazen
De
Bodrum
                    Hepsine
                    Kendimi
                    Götürüyorm
Kendim
Kadar
Kalıyorum
                    Üç
                    Başlangıçlı
                    Ring
                    Otobüsüyüm
Her
Durağım
Mutluluk
                    Gecenin
                    Işıkları
                    Hepsinde
                    Güzel
Sabahın
Doğuşu
Hepsinde
Güzel
                    Ben
                    De
                    Onlarla
                    Güzel
Daha
Ne
Olsun
                    Herkesin
                    Gönlü
Kendi
Işıklarını
Bulsun


28.04.2012

Hiç yorum yok: