10 Şubat 2011 Perşembe

Yüreğimi sıktım














ksb


Yüreğimi sıktım
İki elimin arasında
Sadece ben kalana kadar
                    Akıttım içindekileri
                    Hala sıkıyorum
                    Hala akıyor
Bir yüreğe
Bu kadar insan sığar mı
Sığdırırsan
Yürek ağlamaz mı
                    Söyleyemediklerim için
                    Suçluyum
                    Anlatamadıklarım için
                    Suçluyum
                    İçimde biriktirdiklerim için
                    Suçluyum
Anlamaya çalıştığım için
Suçluyum
Düşündüğüm için
Suçluyum
Koştuğum için
Suçluyum
Kendimi unuttuğum için
Suçluyum
                    Yüreğimi sıktım
                    Akıttım
                    Nefes alanları
Arkama
Bakmadım
Gözlerimi
Açmadım
Yürüdüm
                    Bulunamayacaklara
                    Oturdum
                    Uzandım
Seyrine
Dalmadım
Vurgun
Yedim
                    Koca
                    Hayata
                    Bir
                    Suçlu
                    Yeter

10.02.2011

Hiç yorum yok: