26 Şubat 2011 Cumartesi

Tenin kaldı tenimde


















ksb


 
Tenin kaldı tenimde
Sensizliği hatırlatan
Yüreğin kaldı yüreğimde
Yalnızlığımı çoşturan
                    Bir mum ışığı gölgesinde
                    Tütsünün dumanı izinde
                    Yürek alıyorum
                    Çıkmazların nefesinde
Ellerim ceplerimde
Kimseye dokunamıyor
Gözlerimde kuraklık
Içim sağanak
Yüreğim kuytuda
Ruhum uzaklarda
                    Gidiyorum sensiz
                    Kalıyorum sensiz
Sensizliğin harfleri
Yankılanıyor kulaklarımda
Sensizliğin cümleleri
Hayatın sokakları olmuş
Yürüyorum boğuluyorum
                    Sebebi ziyaretim anlamsız
                    Hayatın ikramları tatsız
Bir sen göz kapaklarımda
Gözlerim kapalı
Seni görmeler uğruna
                    Yağmur acıtıyor
                    Güneş acıtıyor
                    Dolunay acıtıyor
                    Sen yanımda olmayınca
Bir sen vardın
Hayatıma armağan
Hayatsız armağansız kaldım
Bir ağacın altına mıhlandım
Dünyaya uzak
Yalnızlığa dost
                    Kimseyi
                    Görmüyorum
                    Görüş
                    Alanım
                    Sen
                    Kadar
Kimseyi
Hissetmiyorum
Duygularım
Sen
Kadar
                    Hayatı
                    Yaşamıyorum
                    Hayat
                    Sen
                    Kadar
Terk
Ettim
Çirkinlikleri
Tek
Güzelliğimin
Ardından
                    Bir
                    Hikayem
                    Kalmadı
Dokunmayı
Bilmeyenlerin
Hayatından
Ağacın
Altına
Kaldım
                    Yapraklar
                    Düşüyor
                    Sana
                    Akan
                    Göz
                    Yaşlarımı
                    Hatırlatıyor
Hayat
Bir
Yerde
Yaşanıyor
Bana
Ne
                    Bütünümü
                    Sen
                    De
                    Bıraktım
                    Hayata
                    Ne
Tedavülden
Kalktım
Ağaca
Yaslandım
Gözlerimi
Kapadım
Seyrine
Daldım
Gideceğim
Güne
Saklandım
                    Beni
                    Aramayın
                    Onu
                    Bulun
Belki
Anlarsınız
Hayatın
Neler
Anlattığını
                    Koşmaya
                    Devam
                    Edin
                    Ulaşırsınız
                    Niçin
                    Ulaştığınızı
                    Bilmeden
                    Sevinirsiniz
Gidin
Birisine
Aşık
Olun
Hayatın
Neresini
Yaşadığınızı
Bulun
                    Aşkı
                    Kendinize
                    Benzetmeyin
Siz
Ona
Benzeyin
                    Kayıp
                    Hayatlarınıza
                    Bir
                    Gün
                    Için
                    Bile
                    Olsa
Bir
Satır
Anlam
Ekleyin
                    Beni
                    Aramayın
Zaten
Olmayanı
Bulamazsınız
                    Siz
                    Kendinize
                    Bakın
Aşık
Olun
                    En
                    Azından
                    Kendinizi
                    Kaybedin

26.02.2011

Hiç yorum yok: