26 Şubat 2011 Cumartesi

Sensizliğin girdabında








 ksb

Sensizliğin girdabında
Dönüyorum yalnızlığa
                    Spiral yüreğimin
                    Başlangıcı sen
                    Tavaf eden ben
Sana dönüyorum
Sana ulaşıyorum
Sen kadarım
Hayatın girdabında
                    Sensiz yüreksizim
                    Tensiz ruhsuzum
Kayıp harflerimi arıyorum
Sana satırlar doğurmak için
Beni terk eden ellerimi arıyorum
Sana dokunabilmek için
Için için yanıyorum
Dışım dışım yanıyorum
Teninde sönebilmek için
                    Gözlerimden akan yağmurun
                    Tenime düşen sağanakları
                    Sen sen kokuyor
                    Odama gökkuşağı konuk oluyor
Seni özlemek bile
Hayatımı güzelleştiriyor
                    Geriye kalan hayatın yokluğumu
                    Seni anlamlaştıran
                    Sevgisini içinde boğanlarmı
                    Seni sevdalaştıran
                    Sırtımdaki bıçak koleksiyonumu
                    Seni imkansızlaştıran
Yok
Yok
                    Sen
                    Sen
                    Olduğun
                    Için
                    En
                    Değerlimsin
Dünyadaki
Her
Nefes
Alan
Güzel
Olsa
Hayatın
En
Güzeli
Sen
                    Dünyadaki
                    Bütün
                    Kadınlar
                    Aşk
                    Aşk
                    Diye
                    Baksa
                    En
                    Güzel
                    Aşk
                    Sen
Hayat
Sen
Kadar
Ben
Sen
Kadar
Biz
Aşk
Kadar
                    Aşk
                    Olsun
                    Bildiklerim
                    Sen
                    Olsun
Hayat
Tenimizde
Yüreğimizde
Doğsun
                    Hiç
                    Yaşlanmasın
Biz
Olsun

26.02.2011

Hiç yorum yok: