23 Şubat 2011 Çarşamba

İçim sağanak












ksb


Içim sağanak
Dışım ahmak ıslatan
Göz yaşlarım kuru ayaz
Gözlerim gökkuşağı
Kapaklarım çelikten
Kapalı
                    Bilinmeyenin harflerini karıştırmalı
                    Gidilmeyen yolları kısaltmalı
                    Sevgi sarmaşıklarında boğulmalı
                    Erik ağacının altına uzanmalı
                    Islığın ıssızlığında kaybolmalı
Yalnızca ben
Yüremeliyim çıkmaz sokakların
Gizli geçitlerinde
                    Yalnızca ben
                    Konuşmalıyım
                    Duyulmamış harflerin cümlelerinde
Yalnızca ben
Soluk almalıyım
Gidilmemiş toprakların nadasında
                    Yalnızca ben
                    Düşlemeliyem
                    Yaşanmış acıların filizlerinde
Yalnızca ben
Uçmalıyım
Kanatsız ülkelerin semalarında
                    Yalnızca ben
                    Bilmeliyim
                    Her dokunuşun yok oluşlarında
Yalnızca ben
Gitmeleyim
Yürek damlası izlerinde
                    Tenim sağanak
                    Çarşaflarım kupkuru
                    Yüreğim sağanak
                    Kavuşmalarım kupkuru
                    Kucağım sağanak
                    Sarılmalarım kupkuru
                    Hayallerim sağanak
                    Gerçeklerim kupkuru
Yalnızca
Ben
Ağlamalıyım
Değer
Bilmeyenlerin
Ütopyalarında
                    Yalnızca
                    Ben
                    Hissetmeliyim
                    Zımpara
                    Yüreklerin
                    Tizliğinde
Yalnızca
Ben
Anlamalıyım
Kendimi
Bilmezlerin
Mükemmelliğinde
                    Yalnızca
                    Ben
                    Yaşamalıyım
                    Kendimi
                    Kimseye
                    Kalmayacak
                    Kadar
                    Bitirmelerimde
Hayatın
Sofrasına
Boş
Bir
Mavi
Tabak
Kadar
Kalmalıyım
                    Yalnızca
                    Ben
                    Yalnızca
                    Ben
Gerisi
Teferruat

23.02.2011

Hiç yorum yok: