4 Şubat 2011 Cuma

Tahtaravallinin











ksb

 
Tahtaravallinin
Bir ucunda ben
Bir ucunda hayat
İnişlerim çıkışlarım
Bazen benden
Bazen hayattan
                    Hayat ağır bastığında
                    Ben yukarılarda
                    Ben ağır bastığımda
                    Hayat hafifliğinde
Ağır mı ağır
Hafif mi ağır
Kim
Bilir
                    Görünenler gerçek midir
                    Gerçeği bilmek için ne gerekir
                    Bir çift göz
                    Bir yürek
                    Yeterli
                    Midir
Aynaya baktığımızda
Aynaya sığmayanlarımız
Bizi nerede bekler
                    Yürek ilizyonunda
                    Gerçekte kimi severiz
Tahtaravallinin
Bir ucunda ben
Bir ucunda kendim
İnişlerim çıkışlarım
Bazen benden
Bazen kendimden
                    Ben mi ağır
                    Kendim mi hafif
                    Ben aşık
                    Kendim hafifmeşrep
                    Ben sadık
                    Kendim dostsevgili
Burç
İkizler
Yükselen
İkizler
Benlerimin
Kendilerimin
Sebebi
Yıldızlar
                    Bunlara
                    Yeteyim
                    De
                    Başkalarına
                    Nasıl
                    Gideyim
Ben
İle
Gittiğim
Evden
Kendimin
Beklediği
Eve
Kiminle
Döneyim
                    İnişlerim
                    Çıkışlarım
Hepsi
Benim
Kendimin

04.02.2011

Hiç yorum yok: