23 Şubat 2011 Çarşamba

Bir hayat ekeceksin














ksb


Bir hayat ekeceksin
Göz yaşlarınla sulayacak
Kahkahalarınla ısıtacatsın
Pamuk fasulye gibi
Büyüyecek
Insanları filizlenecek
                    Bıkınca
                    Yakacaksın tarlayı
                    Seyrine dalacaksın kara tütenlerin
Kendim ektim kendim yaktım
Yanmalı hayat
                    Bir dost karalayacaksın
                    Paylaşımlarla büyüyecek
                    Anlayışlarla güzelleşecek
                    Sevgiyle gelişecek
Oldum diyecek
Karanlığa kavuşacak
                    Kendim karaladım kendim sildim
                    Silmeli hayat
Bir gün doğuracaksın
Yağmur kokusunun ardından
Günebakanların gününe inat
Sahte saatlerin ardından
Kızgın aya ulaştığında
Kapatacaksın
                    Kendim doğurdum kendim batırdım
                    Batmalı hayat
Bir sevgi büyüteceksin
Hayallerin kahkahalarından
Özenle dokunacaksın
Sevdayla sulayacaksın
Yürekle saracaksın
Büyüyecek
Bu hayat az bana diyecek
                    Kendim büyüttüm kendim taşırdım
                    Taşmalı hayat
Nefes
Almalı
Soluklanmalı
Yağmuru
Islatmalı
Güneşi
Yakmalı
                    Hayat
                    Az
                    Kendin
                    Fazla
                    Kalmamalı
Sıradan
Olmalı
Hayatın
Sokaklarında
                    Fazla
                    Düşünmemeli
                    Fazla
                    Anlamamalı
                    Fazla
                    Hissetmemeli
                    Fazla
                    Sevmemeli
Bu
Hayatta
Fazla
Olmamalı
Az
Olmalı
Az
Olarak
Kalmalı
                    Az
                    Az
                    Yok
                    Olmalı
Bu
Hayatta
Az
Olmalı

23.02.2011

Hiç yorum yok: