10 Temmuz 2014 Perşembe

Kalemim kağıda küstü









ksb

Kalemim kağıda küstü
Mürekkebim yüreğime dolandı
Çıtım sessizlikte kayboldu
Günlerdir yürüyorum
Bir kendi adımım gidemedim
Her adımımda sen
Ellerim hayata küstü
Bakışlarım yüreğime dolandı
Kelimelerim sessizlikte kayboldu
Günlerdir içiyorum
Kendimi bile kaybedemiyorum
Her yudumumda sen
Gözlerim bakışa küstü
Tenim karabasana dolandı
Yüreğim sessizlikte kayboldu
Günlerdir ağlıyorum
Bir damla göz yaşım akmadı
Her bakışımda sen
Sevmediğin deniz kenarına gidiyorum
Dalgalar içime giriyor
Seslerini duyamıyorum
Martılar omuzuma konuyor
Beyazlıklarını göremiyorum
Yosunlar birama düşüyor
Kokularını içemiyorum
Sigaraları biralara diziyorum
Rakılarla üzerlerini örtüyorum
Hayatı ardıma düşürüyorum
Ne bir duman ne de bir ses
Hele ki nefes
Ölmüyorum
Ne buradayım ne de yokum
Hiç kadardım
Hiç i bile kaybettim
Kayıp ülkenin
Üzerine hiç basılmamış toprağıyım
Çaresizliği bile unutmuş
Çıtını bile kaybetmiş
Sus kadarım
Gülen gözlerimi
Ayağımda sektiriyorum
Tutan ellerimi
Hızara emanet ediyorum
Nefes alan yüreğimi
Mengenelerde bırakıyorum
Hayatı bırakıyorum
Hiçin peşine düşüyorum
Yüreğim kanayan yara
Tenim üzerine tuz
Bakışlarım hayata kör
Tutuşlarım üzerine kara bağ
Hiçtim
Sensizliği içtim
Hiçten kayboldum
Bittim
Yavşak oldum
Küçüldüm küçüldüm
Yok yok oldum
Müstehaktır
...


08.07.2014

Hiç yorum yok: