12 Temmuz 2014 Cumartesi

Bir nefes kalmıştım














Bir nefes kalmıştım
Onu da hayat a saklamıştım
Aşkı gördüğümde bir nefes olabileyim diye
Seni gördüm
Sana sakladığımla bir oldum
Aşk-ı hayatım oldun
Sana doğdum sana büyüdüm
İlk nefesim ilk kokum sen oldun
İlk harfim ilk sesim sen oldun
İlk bakışım İlk dokunuşum sen oldun
İlk düşündüğüm ilk anladığım sen oldun
İlk bİldiğim ilk kaldığım sen oldun
Sana büyüdüm bize sonsuz oldum
Ben kendimi sana kaybettim
Sen de kendimi buldum
Nefesi aşkı buldum
Sonsuza seninle uzandım
Üzerimizi aşkla örttüm
Bizden güneş yaptım
İlk ışıkları bize armağan
Her sabah sana uyandım
Her gece sana uyudum
Bilinen bilinmeyen tüm zamanlarda
Sana bize kaldım
Sensiz
Turasız yazı gibiyim
Seni kucaklayamadığımda
Darpane de imha edilen
Sensiz
Öksüz çocuk gibiyim
Anasını babasını sevgiyi bilmeyen
Eksik hayatını ağlatan
Seninle insan yerine geçiyorum
Seninle aileyim
Seninle benim
Seninle hayatım
Seninle aşkım
İyi ki lerin hepsi sevdiceğim
Bu deli can
delileri kIskandıracak kadar sana aşık
Ve sonsuzu kıskandıracak kadar sana nefes
Seni seviyorum gülüşü hayat
Seni seviyorum aşk
...

12.07.2014

Hiç yorum yok: