14 Temmuz 2014 Pazartesi

Hayat ağacından sana düştüm










ksb

Hayat ağacından sana düştüm
Oysa sen bana düş tün
Aniden aşk oldun
Hayat nefes oldun
Hiçken senle bütün oldum
Terk-i diyarımdan hayata döndüm
Sana bana bize doğdum
Biriktirdiğim bütün nefeslerimi
Ömrüne ekledim
Yaşadığım bütün güzelliklerimi
Mutluluğuna ekledim
Attığım bütün kahkahalarımı
Gülüşlerine ekledim
Keşfettiğim bütün sırlarımı
Bakışına ekledim
Bildiğim bilmediğim bütün anlamları
Yüreğinde buldum
Baktığım bütün manzaraları
Gözlerinde gördüm
Yaşadığım bütün sevinçleri
Nefesinde hayatladım
Yaşayamadığım bütün dokunuşları
Teninde yaşadım
Sensiz
Arafta debelenirken
Sana yaşamaya aşk verdim
Kurumuş yüreğime sağanak verdin
Ben artık ben değilim
Senim bizim hayatı kıskandıranım
Sana yaşarım
Sana deli canım
Bize sonsuza öteyim
Ben artık ben değilim
Senim bizim hayatı anlatanım
Seninle imkansızı yaşayanım
İyi ki lerin hepsi sevdiğim
Öperim
...

14.07.2014

Hiç yorum yok: