29 Temmuz 2014 Salı

Gökyüzü yıldız sağanağında



 












Gökyüzü yıldız sağanağında
Ama sen yoksun
Dalgalar kıyı telaşında
Ama sen yoksun
Kuşlar gece yatışında
Ama sen yoksun
Laci karanlık denize uzanmış
Ama sen yoksun
Viski sensizliği içime akıtıyor
Ama sen yoksun
Bülbüller seni söylüyor
Ama sen yoksun
Sensiz bir saniye bana idam oluyor
Ama sen yoksun
Şu anda seni uyurken seyretmek için
Elli yılımı veririm
Ama sen yoksun
Kokunu duymak için
Geleceğimi veririm
Ama sen yoksun
Gülüşü hayatını görmek için
Ömrümü veririm
Ama sen yoksun
Hayat sen nefes sen sonsuz sen
Ama sen yoksun
...
Sensizlik çinlileri utandıracak işkence
Kör giyotinlere uzanan boyun
Ayakların tabureyi ittiği an
Ama biliyorum aşksın
Hayatsın nefessin
Sayılı gün sonra sana koşacağım
Ama günler yılları geçiyor
Olsun
Gülüşü hayatımsın ya
Bakışı nefesimsin ya
Sebebi yaşamımsın ya
Dünüm bugünüm yarınımsın ya
İyi ki lerin hepsisin ya
...
Ben sana bize ömürler boyu varım aşk
Seninle hayatım
Seninle insanım
Seninle erkeğim
Seninle nefes alanım
Seninle yaşarım
Sevemeyene kadar
Yani ömürler boyu aşkız
...
Seni seviyorum hayat

28.07.2014

Hiç yorum yok: