30 Temmuz 2014 Çarşamba

Hiç anlaşılmadan

 


















Hiç anlaşılmadan
Bir ömür geçirdim
Kah kıyıda kah rakıda
Dokunulmamışlığımı içtim
Bıkmadım usanmadım
Katlanmalarımı içtim
...
Yüreğim sığ sularda boğuldu
Tenim anlamsızlığa soyundu
Herkes böyle yaşanmazda duyuldu
En küçük büyük sıkıntıda koştu
...
Ne adam olabildim
Ne de görünebilen insan
Katlanmalarımı içtim
Çok içiyorsunları duydum
Kimse kimi neyi içtiğimi bilmedi
Ki herkes herşeyi bilirdi
...
Artık alınacak birşeyim kalmadı
Boşu boşunayla içiyorum
Katlanmalarımı tavan arasına bırakıyorum
Güzel kelimeleri zaten duymadım
Çirkin kelimeleri de duymuyorum
Hayata sağırım
Hayata körüm
Hayata hissizim
Yani hayatla aynıyım
Hayata gülmüyorum
Hayata ağlamıyorum
Boşu boşunayla içiyorum
Daha da boşluyorum
Boş
...

30.07.2014

Hiç yorum yok: