28 Temmuz 2014 Pazartesi

Bir dalganın kucağına bıraktım


















ksb

Bir dalganın kucağına bıraktım
Hayatı
Kendimi kumsala kilitledim
karabatakların siyahına sobelendim
Hiç kimseyim
Denize boğulmuş kuru yaprakların
Kıyıya gidip gelen nefeslerindeyim
Denizin içine doğmuş
Kayalar kadar sessizim
Bir de sensiz
Dalga sesleri içime giriyor
Martılar kirpiklerimden süzülüyor
Kuşların cıvıltıları yanağımı okşuyor
Uzaktayım
Hayatın uzağındayım
Bir de senin
Yine içiyorum
Kah denize kah dalgaya
En çok da sensizliğe
Yetmiyor
Sensiz ne deniz ne de kumsal
Yetmiyor
Ne dalga ne de rüzgar
Yetmiyor
Sen kadar olmuşum
Sen kadar yaşıyormuşum
Sensizlikte kayboluyormuşum
Haberim yokmuş
Nereye gidersem gideyim
Yüreğimde sen
En uzaklara da gitsem
Tenimde sen
Sensizlikte nefese gerek yok
Çöpe atılmış hayat
Kokmuş çÜrümüş
Bilmiyorum
Hiç bir şey bilmiyorum
Sen kadar öğrenmişim
Sensizlikte hiç
Sen kadar görmüşüm
Sensizlik hiç
Dalgaların kıyıya kavuşmasında
Sana uyanıyorum
Yoksun
Yıldızların denize düşmesinde
Sana yatıyorum
Yoksun
Sensizlik acı
Sensizlik karabasan
Nereye gidersem gideyim
Seninle gidiyorum
Sana kadar gidiyorum
Hayat olmuşsun
Nefes olmuşsun
Sensiz kendim etmiyorum
Sensiz güzellikleri görmüyorum
Seni seviyorum

 26.07.2014

Hiç yorum yok: