13 Temmuz 2014 Pazar

Beni kucağına saran kundağım sensin

















Beni kucağına saran kundağım sensin
Ağlayınca dudaklarımı sakinleştiren emziğim sensin
Hayata söylediğim ilk agum sensin
Dünyaya ilk adımımı attıran güvenim sensin
Yüreğime takılan nazar boncuğum sensin
Mis kokulu bebekliğim sensin
İki taşın arasından ilk golümün sevincini yaşatan sensin
Hep baştan vuran kafalığımı armağan eden sensin
Saklambaçta kurt olmamım güzelliği sensin
Bisiklete atlayıp keşfettiğim yerlerim sensin
Bakkala yazdırdığım teneke bisküvilerin tadı sensin
Mahallem sensin
Uzakları merak etmemin heyecanı sensin
Başka mahallelerden dost edinmemim anlamı sensin
Her hafta sonu kalmaya gittiğim denize açılan sokağım sensin        
Evden dünyaya kaçmamım hayali sensin
Sevdiğimi bulamayıp eve dönüşümün gerçeği sensin
Çocukluğum gençliğim sensin
...
Hayat nefes anlam sensin
Beni sana bize büyüten sensin
Aşkı yüreğime yazan
Tükenmez kalemim sensin
Tenimin nefes aldığını
Bana anlatan sensin
Bir gülüşün içine
Hayatın sığdığı öğreten sensin
Bir yüreğin nefesinde
Bütün anlamların olduğunu yaşatan sensin
...
Ben neyim
Sadece sana aşık
Deli bir canım
İmkansız sevdiceğim
Bakışı nefesim
Gülüşü hayatım
Yaşama sebebim
Aşk
...

13.07.2014

Hiç yorum yok: