10 Temmuz 2014 Perşembe

Aşk



















ksb _ 17 / 12

Aşk
Yatağın uzak ucrasından
Alnından damlayan terini özlüyorum
Aramıza usulca sığan
Kilometreleri özlüyorum
Kaçıp gideyim diye
Yüreğimi dağlayan
Sözlerini özlüyorum
Hayatını kördüğümleyen
Çözmeyişlerini özlüyorum
Ki kördüğümlerinde bir boğum
Olmayı özlüyorum
Nasılsa olmayacak diye
Beni seçişini özlüyorum
Karanlığı utandıran
Görünmeyen göz yaşlarını özlüyorum
Göz kuyulara kilitlediğin
Dokunuşlarını özlüyorum
Ya benimle evlenirse diye
Korkan gelinliğini özlüyorum
Nasılsa bana dayanamaz
Umudunu özlüyorum
Kırkbeş yıla inat
İstemeden bana doğuşunu özlüyorum
Hiç istemeden
Bana bize büyümeni özlüyorum
Uzaklardan bakınca
Tek ortak noktamız olan
Sevdiceğimizin bize dediği gibi
Güvercin oluşlarımızı özlüyorum
Yine kaçıp gideyim diye
Hiç kimseye güzelleşirken
Bana grileşmeni özlüyorum
Bütüne varamayacağını bildiğin
Başlangıçlarını özlüyorum
Kareli gömlek giyen erkeği beğenmeyip
Bana kareli gömlek almanı özlüyorum
Gitmeyi sevmediğim yerleri bilip
Oralara gitmeleri özleyip
Gitmelerimizi özlüyorum
Hiç bir isteğimden vaz geçmem
Hiç yaşamamış bile olsam vaz geçmem
Yaşayalım deyişlerini özlüyorum
Kendi deniz kenarlarını sevip
Benim deniz içlerimi
Sevmeyişlerini özlüyorum
Bu hayata karşı tek başına dikilip
Sıçarım diğerlerine sözlerini özlüyorum
Her şeye bakıp
Hiç bir şeye bakmadığına
İnanmalarını özlüyorum
Aslında deliler gibi istediğin
Olmayacağı sevip
Yine olmadı kolaylığındayken
Olacağını gören inadını özlüyorum
Aldığın nefesler boyunca beklediğin
İnandığın anın geldiğinde
Olmaması gerekiyordu diye düşünüp
Vaz geçişlerini özlüyorum
Kimse de kalmamış adamın
Sen de kalmasından
Ve hiç gitmemesinden
Korkuşlarını özlüyorum
Günlerce yanyanayken susup
Tam ayrılacakken
Beni bitireceğini bildiğin
Hadi beş dakika konuşalım
Cümleni özlüyorum
Ve
En son beş dakika konuştum
...

09.07.2014

Hiç yorum yok: