26 Haziran 2013 Çarşamba

Belki

 












ksb


Belki
Yanından geçseydim diyorsun
Belki
Bana benzeseydi diyorsun
                    Sanki
                    Uçların ucundayız diyorsun
                    Sanki
                    Rakam ve harf kadar farklıyız diyorsun
Bilmiyorum
Ama özlüyorum diyorsun
Bilmiyorum
Ama koşmak istiyorum diyorsun
                    İstemiyorum
                    Ama duramıyorum diyorsun
                    İstemiyorum
                    Ama onu okumalıyım diyorsun
İkimizi alıp
Bir kitaba bile koymazlar
İkimizi alıp
Bir ilişki bile tarif etmezler
                    İkimizi alıp
                    Aynı eve bile koymazlar
                    İkimizi alıp
                    Tatile bile götürmezler
                    Diyorsun
Herkes birşey söylüyor
Herkes birşeyler yaşıyor
                    Kendine benzeyeni buluyor
                    Kendi kadar kazananı buluyor
                    Kendi kadar güzelini buluyor
                    Kendi kadar yalnızını buluyor
Eninde sonunda her dokunuş bitiyor
Aşk hiç bir tarife sığmıyor
Sakinliğin ortasında aşk yaşayamıyor
Belilirliğin kucağında aşk nefes alamıyor
                    Ne istiyorsun
Sakinliğin
Kucağında
                    Düzenler
                    Yuvarlağının
                    Kabülünde
Geleceğin
Belirliliğinde
                    Genelin
                    Genelinde
Yaşamak
İstiyorsun
                    Ne
                    Kadar
                    Uçtada
                    Olsa
Yüreğini
Güldürmek
Mi
İstiyorsun
                    Benim
                    İçin
                    Yürek
Ve
Gerçekten
Sonsuz
Gecelerimin
Yanında
Yüreğimde
Var
                    Senin
                    İçin
                    Zor
                    Biliyorum
Ama


26.06.2013

Hiç yorum yok: