25 Haziran 2013 Salı

Bir sigara yaktım






















Bir sigara yaktım
Rakıma kardeş eyledim
Denizin içine sofrayı kurdum
Martıları karşıma oturttum
Dolanayı göz hızama çektim
Yıldızları dalgalara serpiştirdim
Kırmızı geceye seni anlatmaya başladım
                    Dalgaları sessizlik kapladı
                    Dolunay gözlerime asıldı
                    Martılar uçuşlarını kilitledi
                    Denizin rengi kulak kaparttı
                    Rakım iç geçirdi
                    Sigaramın dumanı seni düşündü
                    Gece kendini kelimelerime bıraktı
Anlatmak
Seni hayata anlatmak
Gecenin içine gözlerini yakmak
Dalgalara kokunu uzatmak
Dolunayı yüreğinle kapatmak
Yıldızları kulağına küpe yapmak
                    Anlatmak
                    Seni geceye anlatmak
                    Çıldırtan sessizliğin içinde
                    Senin adını yankılatmak
                    İmkansız yüreğini
                    Hayatın ötesinde soluklatmak
Anlatmak
Uzaklardan gelişimizi
Bir bakışla yakınlaşmamızı
Hiçten bire koşuşumuzu
Bilmeden özleyişlerimizi
Bilmeden kelepçelenen ellerimizi
Hayatın ortasında haykırmak
                    Anlatmak
                    Seni
                    Yazılmamış
                    Kelimelere
                    Tarif
                    Ettirmek
Bakılmamış
Gözlerle
Aydınlatmak
                    Tutulmamış
                    Ellerle
                    Büyütmek
Dokunulmamış
Hislerle
Çoğaltmak
                    Yaşanmamış
                    Hayallerle
                    Gerçekleştirmek
Gidilmemiş
Sahillerde
Taş
Sektirtmek
                    Keşfedilmemiş
                    Tenlerde
                    Doğurmak
Anlatmak
Yüreğini
Ortaya
Koyabilmek
İçin
Yeni
Alfabeler
Yaratmak
                    Bir
                    De
                    Beni
                    Anlatmak
                    Var
                    Ki
Kimse
İstemez
                    Öpüldün




25.06.2013

Hiç yorum yok: