18 Haziran 2013 Salı

Bilmiyorum

 













by FE

Bilmiyorum
Kaç değerliye dokundum
Hayatın satırları kucağında
                    Harflerin kelimelerin
                    Gidip gelen cümlelerin imkansızlığında
Kimi dokunuşlarım
Aşkın deliliğinde büyüdü
                    Kimi dokunuşlarım
                    Gecelerin kırmızısında yürüdü
Bıkmadım
Dokunmaktan hiç bir an bıkmadım
                    Arafa gittim geri geldim
                    Tekrar dokundum
En azından
Bir gülücük kadar kaldığımı bildim
En azından
Bir satır kadar okunduğumu bildim
                    Tanımadan dokundum
                    Yıllar sonra dokundum
                    Aşkla dokundum
                    Arsızca dokundum
                    Ansızın dokundum
Akıllarda yüreklerde
Tenlerde gecelerde
İnsan olarak kaldığıma inandım
                    Biraz önce ki hayatıma kadar
En fazlasından
Bu kadarmış ne yapalımı duydum
                    Ama
                    Biraz
                    Önce
Verenaylıktan
Çıkıp
Saldıraylığa
Kondum
                    Önüme
                    Gelene
                    Bir
                    Tekme
                    Gibi
                    Atlayan
                    Oldum
Şimdiye
Kadar
Duydukların
                    Biraz
                    Önce
                    Duyduklarının
                    Garantisi
                    Değildir
İçime
Oturmasına
Da
Engel
Değildir
                    Ayığım


18.06.2013

Hiç yorum yok: