15 Haziran 2013 Cumartesi

Bir fotoğrafa bakıyorum

 















ksb


Bir fotoğrafa bakıyorum
Çalmayan müziği duyuyorum
Geride kalmış kokuları görüyorum
Unutulmuş dokunuşları buluyorum
Tavan arası bakışları çıkarıyorum
                    Bir fotoğrafa dokunuyorum
                    Gülüşlerini içime alıyorum
                    Tedavülden kalkmış ellerime varıyorum
                    Gecelerde kaybolmuş kahvaltılara kalıyorum
                    Dvd döndürücüsüne film koyuyorum
Bir fotoğrafa gülüyorum
Pazarın toplanma saatindeki
Tenimi saklıyorum
Hayat çizgisi flulaşmış
Ellerimi açıyorum
                    Sabaha ulaşamayan gecelerimi
                    Gökkuşağına uyandırıyorum
                    Çimleri açmış balkonlarda
                    Yüreğimi suluyorum
Bir fotoğrafı öpüyorum
Hayatın nefesini alıyorum
Ellerimin terini hissediyorum
Tenimin yeniden doğuşuna doğuyorum
Yüreğimin atışını tekrar buluyorum
                    Bir fotoğrafa susuyorum
                    Ait olmayı unutmuş
                    Bir yerde durmayı unutmuş
                    Ellerini eldivenlerin içinde unutmuş
                    Yüreğini kalbinin darlığında unutmuş
                    Olana aynada bakıyorum
                    Susuyorum
Bir
Yürek
Atımı
Dokunuşu
                    Bir
                    El
                    Uzatımı
                    Kalışı
Bir
Kucak
Açımı
Sarılışı
                    Bir
                    Bakış
                    Hizası
                    Görüşü
Bir
Koku
İçimi
Uzanışı
                    Bir
                    Kelime
                    Doğumu
                    Söylenişi
Birleyemiyorum
                    Öteki
                    Tarafda
                    Kalmışlarımı
                    Nefeslendiremiyorum
Gitmişim
Dönmemek
Üzere
                    Döner
                    Miyim
                    Gitmişliğimin
                    Anlamına
Bilemiyorum
                    Bir
                    Fotoğrafa
                    Bakıyorum
Sen
Ben
Gülen
Yürekler
                    Bilemiyorum

15.06.2013

Hiç yorum yok: