13 Haziran 2013 Perşembe

Uzaklardan geldin












ksb


Uzaklardan geldin
Bir merhaba kadar yakındın
                    Başka şehirlerde doğduk
                    Başka sokaklarda büyüdük
Birbirimizden uzaktık
Bir gülüş kadar yakındık
                    Başka mahallenin çocuklarıydık
                    Başka dokunuşlarla çoğaldık
Senin doğruların bana uzaktı
Benim doğrularım sana uğramamıştı
Senin yaşantın bana uzaktı
Benim yaşantım sana bir tuzaktı
                    İskelede buluştuk
                    Gözlerimizle birbirimize dokunduk
                    Bayramın içine düştük
                    Birbirimize denk geldik
Eski istanbul a dokunduk
Dinleri tarihleri yuttuk
Pier in yanına oturduk
Haliç i sandalla yardık
Denizaltına uzandık
                    Vapurun ardında günü batırdık
                    Martılara merhabamızı attık
                    Kalamış rakılarına bulandık
                    Aynı kareye gülüşlerimizi sığdırdık
Hiç gibi buluştuk
Biz gibi ayrıldık
                    Tanımadan davetini sevdim
                    Gülüşünü sevdim
Farkında olmadan
Kendini serişini sevdim
                    Farkında olmadan
                    Biriktirdiğin yorgunluklarını sevdim
İsteyipte yapamadıklarını sevdim
Karalı şehirden
En güzel denize gelişini sevdim
                     Hiç gibi buluştuk
                     Biz gibi ayrıldık
                     Bir güne yılları sığdırdık
Ben sokak çocuğu
Sen ailenin değerlisi
Ben iflah olmaz
Sen doğruların çocuğu
                    Ama dedim ya
                    Gülen gözlerini gördüm
                    Renkli macun ellerine dokundum
                    Hayat çizgine uzandım
Ama
Artık
Beni
Biliyorsun
                    Hayatın
                    Neresinde
                    Nefes
                    Aldığımı
                    Biliyorsun
Yanından
Geçmeyeceğin
Sahillerdeyim
                    Maviliğinde
                    Yüzmeyeceğin
                    Denizlerdeyim
Göz
Yaşlarını
Kurutmayacağın
Rüzgarlardayım
                    Seninle
                    Sen
                    Kadarım
Benimle
Kendim
Kadarım
                    Bana
                    Gel
                    Diyemem
Hiç
Bir
Yerdeyim
                    Bana
                    Kal
                    Diyemem
Hiç
Bir
Yerdeyim
                    Ama
                    Gülen
                    Gözlerine
Macun
Yumuşağı
Rengi
Ellerine
                    Bilmezlerine
                    Dalışlarına
                    Sana
                    Dokundum
Yüreğimi
Güldürdüm
                    Bana
                    Gel
                    Diyemem
En
İyisini
Sen
Bilirsin


13.06.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

uzaktan gelirler
uzağa giderler
uzaklar iyidir

Adsız dedi ki...

biz çapulcu kadınların
Romeo su
iyiki varsın